Shop

Kerstkaarten

Stichting Kinderspel verkoopt een unieke serie kerstkaarten. De kaarten zijn gemaakt door kinderen van 6 t/m 13 jaar, tijdens een activiteit van Stichting Kinderspel in het AZC Rotterdam. Een serie, bestaande uit acht kaarten, kost € 4,00. Met uw aankoop steunt u de activiteiten en projecten van de stichting.

Kennismaken met… Marokko

In 2006 heeft Stichting Kinderspel deelgenomen aan een studiereis naar Marokko. Deze reis werd georganiseerd door de Schiedamse Stichting Narcis. Van deze reis is een reisverslag gemaakt. Na deze reis heeft Stichting Kinderspel in Schiedam zitting gehad in de Werkgroep Taha Housseinschool. Voor deze school in Oujda (Noord-Marokko) heeft de werkgroep geld en goederen ingezameld. In 2008 heeft de werkgroep deze school in Marokko nogmaals bezocht, en zijn alle ingezamelde middelen overgedragen aan de school. Het reisverslag ‘Kennismaken met… Marokko’’ geeft een mooi beeld van het land en is beschikbaar als download: kennismaken met Marokko verslag studiereis A4

Boeken

Stichting Kinderspel heeft een aantal leuke en leerzame boeken uit het documentatiecentrum in de aanbieding. Alle boeken zijn in zeer goede staat. Met uw aankoop steunt u de activiteiten en projecten van de stichting.

50 jaar sociale verandering in Gouda (€ 10,00)

Integrale Kindcentra – Handvat voor professionals (4,00)

Schiedam – de stadsgeschiedenis voor de jeugd (2,50)

Waar ik woon is het oorlog (6,00)